Wednesday 4 April 2012

When My Lappy Had A Fever :(


assalamualaikum...

my lappy demam last nite 45 degree, so had to send to clinic.. actually, the tuan punya lappy tu yg demam 90 degree when she realized her lappy meragam!!!!!!!!! serious i feel like i wanna hempuk2 that lappy last nite! sudah la tgh excited n full of spirit n enthusiasm to finish the last assignment, L.I.E... last2 buat perangai la plak lappy tu... alhamdulillah dah save awal2 dlm pendrive so pape jd after this assignmentsssss for this first semester degree InsyaAllah selamat......... :)


my ayah dtg td hantar another lappy from home.. xkan la nk menyebok kt lappy rumet... die pun ade keje nk siapkan kan..... naseb baik la lappy kt rumah ade dua... when mine broke down at least the others can cover for a while.. almaklumlah, my lappy kene admit kt ward hospital dulu 2 3 hari ni kannn.....

seriously, the highest and utmost gratitude and love for ayah yg drive after school to Ipoh to send me the lappy... huwaaaaa!!!!!!!! terharuuuuuuu..........

thank you ayah...!!!!!!!


p/s : agak2 my request for a new phone will be approve or not??? hehehe......... samsung galaxy y????????

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...