Friday 15 July 2011

sobbing in me..

salam....
my mood today is....


like this....

my flu is finally here... with me... welcome flu.....
be my bff for a couple of days i think..
mata pun asyik berair jerr..
i wnt to sneeze but i couldnt.. damn it!!
terseksa jiwa ragaku...
i dun wanna miss my date with abg heri porter dis coming sunday just bcoz of dis flu...
flu yg cenderung ke arah fever.. uuu~

hah! ari ni result upu kuar... so today is a "degupan jantungku brtambah laju" day for my frens yg x sng duduk tngu result kuat sharp 12 noon td.. kompem line bz glerr... haha
so, buat yg brjaya, congrates tuk korg...
buat yg x bape nk brjaya, dont get upset... satu pintu tertutup x brmakna pintu2 lain pun tertutup... ade la rezeki korg kt mane2 tu... cuma kt mana dn bile kite x tau... itu rahsia Allah.. chill yaa =)

i think i knw y i'm d choosen one to get dis flu+fever thing!!
sbb aku sesak dada baca soalan assignment bm!!! (bahasa melayu kontekstual)
essay?? 2000 words??
mati la aku!!!
siyes dah lame tinggalkan "dunia esei"... nmpaknye, kene warm up blk lah ni...
come on, umairah!!! cheer up!! u cn do it!!!!
bm is sooo a piece of cake during my school years... but now... d cake has turn into a hard nut cracks...
xpe2... blm cube blm tau!
fighting!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...