Friday 1 July 2011

aiyooo~

i need novel rite now!!!!!!!!!!!!
oh God........... buhsan sungguh asenye..
( padahal ade je homework yg kne buat )... muahaha....
blh je lau aku nk google poem Drems yg aku blaja td... tp... blm dpt hidayah lagi...hehe..

so, mlm ni muvi maraton lah nmpaknye.....
dis evening, finally i succeed... to finished d GTO series... sedangkan dah berkurun dah citer tu ada dlm notebook ku terchenta ni....haha...
i dun think i cn sleep tonite... sbb ptg td gatal tgk i knw wat u did last summer... hek3....
well, citer tu xde la scary mane pun tp.... disebabkan tcer umairah ni penakut orgnye, paham2 je lahhh...haha... buktinyem citer emily rose yg ade dlm notebook ni pun aku x prnah click lg... ngeh3... so, sudah terang lg disuluh lampu spotlight, AKU PENAKUT!!!!! hua3...

kalau la ade ANDAI ITU TAKDIRNYA skang, aku sanggup x tido mlm utk abehkan citer tu mlm ni gk...., even though esok pg mata bengkak sbb x tido plus menangis... huhu

p/s : perang dingin tlh dilancarkan secara rasmi.....


so true..
peace yaa...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...